Коли мають мотивацію до навчання
- Джерелом мотивації є потреби та інтереси гуртківців. Постійно на них посилайтесь, створіть можливості для їхнього забезпечення.
- Оцінюйте належним чином досягнення і успіхи учасників.
У приязному комфортному середовищі
Створіть
відповідний клімат через:
- таку організацію середовища, яка б заохочувала до взаємодії;
- інтерактивні вправи, які дають змогу учасникам познайомитись з групою та проявити себе;
- позитивний зворотний зв`язок , оцінювання зусиль, відзначення досягнень;
- простих і легких завдань, поступово переходячи до складніших.
Коли використовують методи, які відповідають різним стилям і способам навчання
- Індивідуальні відмінності між дорослими у способах і стилях навчання поглиблюються з віком і досвідом.
- Застосовуйте різноманітні методи і техніки так, щоб донести це до всіх учасників, задовольняючи їхні індивідуальні потреби.
Коли використовують їхні завдання і вміння
- Дізнайтесь про знання і досвід вихованців.
- Розвивайте те, що вихованці вже вміють і знають. Пам`ятайте, щонайкраще засвоюються ті знання, які пов`язані уже з набутим досвідом. Їхні знання і вміння – один із найефективніших засобів, які можна використати.
- Звертайтесь до практики вихованців, життєвого досвіду, програвання рольових ігор, проведення дискусій тощо.
Коли досягають успіхів
- Розробляйте завдання з високою ймовірністю досягнення гуртківцями успіху, з мінімальним ризиком поразки.
- Не порівнюйте дітей між собою.
- Дотримуйтесь шкали труднощів – починайте із простих і легких завдань, поступово переходячи до складніших.
- Визнавайте, що кожен учасник має свій стиль. Показуйте його успіхи, святкуйте досягнення. Вказуйте на перспективу розвитку – це зміцнює мотивацію до навчання.
Коли можливі випробування нових знань на практиці і використання набутих знань
- Кінцевим етапом занять є втілення в життя набутих умінь і знань. Гуртківці повинні мати можливість практичного застосування того, що вони навчились.
- „Практика творить майстра” – застосовуйте кількаразове повторення тих дій, які викликають найбільше труднощів в учасників.
Коли мають достатньо часу на засвоєння нових знань і вмінь
- Заняття в гуртку не повинні бути переобтяжені новим матеріалом.
- Не втомлюйте вихованців.
- Застосовуйте різноманітні методи.
- Забезпечте час для засвоєння нового
Коментарі
Дописати коментар